
Ääööh... Sarjiskurssi on vieny aikaa ja energiaa sen verta paljo että en oo ehtiny piirtää tänne oikei mitää, vaikka kivaisia aiheita on ollu aika paljo. Hmm... Niijoo värjäsin hiuksetki. Ei muuta mo.
tiistai, 18. maaliskuu 2008

Tsaattaa olla sarjakuva/taideblogi O__o
Kommentit